rar password ေတာင္းခဲ့လွ်င္

Home » , » Mi Account Unlocked Tool

Mi Account Unlocked Tool


  • 9008 Mode မွာ Mi အေကာင့္ ေလာ့ျဖည္ျခင္း
  • Fastboot မွ Mi အေကာင့္ ေလာ့ျဖည္ျခင္း
  • Root မလို Factory Reset ခ်ျခင္း
  • Pin, Password, Patten Locked မ်ားျဖည္ျခင္း
  • ADB Mode မွ Pin, Password မ်ား ျဖည္ျခင္း(အျခားအမ်ိဳးအစားမ်ားအတြက္)
  • အျခား ဖုန္းအမ်ိဳးအစာမ်ားအတြက္ Fastboot Mode မွာ Pin, Password မ်ား ျဖည္ျခင္း
  • Mi remove lock (Fastboot) (recovery) မ်ားျပဳလုပ္ႏိုင္ျခင္း
  • Reboot to EDL
  • Reboot to Recovery
  • စသည္တို႔ကို One Click မ်ားနဲ႕ ျပဳလုပ္ႏိုင္တဲ့ Tools ေလးကို ျပည္လည္မွ်ေဝလိုက္ပါတယ္



ဒါေလးကို ဖတ္ေပးပါယခင္ဆိုဒ္ေလးျဖစ္တဲ့ (www.ayelwin.wall.fm) က Free မေပးေတာ့လို႔ အဖ်က္ခံလိုက္ပါတယ္.. အခုေနာက္ပိုင္း ယၡဳ ဘေလာ့ေလးတြင္ ဆက္လက္ မွ်ေဝသြားပါမည္..။ လာလည္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ..(Rar File သို႔ Zip File password ေတာင္းလ်င္ (koayelwin) ပါ.ေမာင္ေအးလြင္ (ဘူးေရမ်က္ရြာ)



Mediafire
ေဒါင္းေလာ့လင့္
သူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုမွ်ေ၀ေပးပါ :

No comments:

Post a Comment

ပံုတင္ရန္[im]...[/im]
scrolling effect [ma]....[/ma]
စာလံုးအရြယ္ [si="2"]...[/si]
အေရာင္ [co="red"]...[/co]
အလယ္မွာထား [ce]...[/ce]
scrolling effect ညာဘက္ [ma+]...[/ma+]
ေဘာက္ [box]...[/box]
အမွတ္ [mark]...[/mark] ;
ေနာက္ခံ effect [card="blue"]...[/card]
ပံု fix size [im#]...[/im]
Link ထည့္ရန္ 〈a href="ေဖာ္ျပလိုေသာ Link"〉more..〈/a>

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2021. ဘူးရေမျက်ရွာ - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
DESIGN by မောင်အေးလွင်(ဘူးရေမျက်ရွာ)မှ ပြန်လည်ပြင်ထားသည်